Alla inlägg under februari 2014

Av Maarriiaa - 1 februari 2014 12:30

Hemma efter ett hårt och tufft träningspass.

Dagens träningspass blev uppvärmning först

Crosstrainern 30 min:

3 min motstånd 10

1 min motstånd 20

3 min motstånd 10

1 min motstånd 20

3 min motstånd 14

1 min motstånd 23

3 min motstånd 14

1 min motstånd 23

3 min motstånd 14

1 min motstånd 26

3 min motstånd 14

1 min motstånd 26

3 min motstånd 16

1 min motstånd 26

3 min motstånd 16

Nedvarvning  3 min motstånd 7


BODYSTEP 60 min


BODYSTEP är ett pass där du tränar konditionen och styrkan med hjälp av en höj- och sänkbar låda. Enkla, effektiva övningar och steg kombinationer med peppande och glad musik. Resultatet blir ett pass som ger ett riktigt lyft. Du kommer att lämna salen med svett i pannan och ett leende på läpparna.

Träning med hjälp av en höj- och sänkbar låda ger dig en garanti för att din kondition kommer att tränas effektivt.

Lådan ger dig också en möjlighet att anpassa intensiteten efter din egen förmåga. Du får en allsidig träning där du tränar kondition, styrka, och explosivitet. Regelbunden träning kommer att förbättra din kondition och din styrka i bål, ben och överkropp.

BODYSTEP är utvecklat av professionella koreografer och träningsexperter för att du ska få ett pass som är effektivt, säkert och framför allt roligt. Allsidighet och variation är nyckelord i BODYSTEP. Låtarna har olika hastighet - tunga låtar kombineras med snabba och explosiva. Lådans höjd och riktning ändras under passets gång för att variera träningen maximalt.


 


Mat ifrån green fellow efter ett hårt träningspass med svett och tårar =P



 



 

 

 

 


 


Av Maarriiaa - 1 februari 2014 08:11

Godmorgon! Klockan ringde 06.00 och det var dax att ta sig upp för lite frukost. Nu blir det mellanmål sen blir det att ge sig iväg till gymmet.  På schemat står kondition  sen blir det ett bodystep pass ..                        

 

Ovido - Quiz & Flashcards