Alla inlägg under april 2014

Av Maarriiaa - 30 april 2014 16:14

Sockerfri i 107 dagar, de här firas ordentligt. Har faktiskt skött mig väldigt bra vilket jag inte trodde.. Först hade jag lagt ett datum då jag skulle börja äta och det var i mars månad, men eftersom de gick så bra och jag kände inte att jag behövde ha ätardag så fortsatte jag och sköt upp på det. Idag var jag och handla på mig en massa naturgodis, godis, choklad. Detta är inte normal, tack gode Gud att man inte äter sånt skit ofta och jag är glad över det. Visst uppskattar man ätardagar men jag personligen tycker att de kan bli för mycket. Unna dig i viss mängd och man behöver inte överdriva med allt. Och självklart kommer jag inte äta upp allt de här, för då hade jag spytt tror jag.

Av Maarriiaa - 30 april 2014 08:32

Vaknade imorse och gav mig ut på spåret för att springa. Idag sprang jag en kort sträcka, skulle testa min kondition med hög hastighet allt jag orkade. 2 Km allt jag orka och de tog mig 9,25 min totalt. Lite segt men jag hoppas resultatet blir bättre nästa gång. Att springa i samma tempo ständigt ger mig ingenting, men med lite variation på löpningen så blir de mycket bättre. Man tränar upp sin kondition både i långsam tempo och vid snabb tempo. Dags att träna konditionen till vårruset som är maj, ska bli kul att springa detta år oxå. Förra året var vi tjejer på jobbet stolta över vårt resultat men de här året gör vi det ännu bättre. Tillsammans är vi starka :) nu ska jag äta upp min frukost som väntar på mig, gott ska det bli ...

Av Maarriiaa - 29 april 2014 15:03

Träningen avklarad sen blev det lunch med vännerna på Paulúns Deli på stan. Dem levererar verkligen det jag älskar. Endast nyttiga sallader, mellanmål och bakelsen fyfan va nöjd jag var. Kommer verkligen äta där oftare och bojkotta många andra ställen.

Färsk juice av frukter, kycklingsallad & efterrätt Dadelkladdkaka :)

Av Maarriiaa - 29 april 2014 08:04

Gick upp 06.30, lite trött idag faktiskt men men ska inte klaga. Fick i mig min frukost och nu ska jag packa ner mina grejer så jag kan dra mot gymmet snart. Idag väntas det bli ben, triceps, mage på mitt schema. Min favvo muskelgrupp just nu är ben längtar tills dessa styrkepass varje gång. Vilka är era favoriter??

Av Maarriiaa - 28 april 2014 13:06

Skönt att vara på gymmet vid öppning, körde biceps, rygg,mage. Ibland är de skönt att träna innan frukosten. Ätit lunch och nu ska man iväg och jobba. Ha en fin måndag

Lunch; Nötfärsbiffar med bulgur

Av Maarriiaa - 27 april 2014 23:15

Hello :) vilken härlig dag det har varit idag. Första gången på länge tog jag sovmorgon, vaknade upp vid 11 och var Chokad att jag sov så länge. Gick upp åt frukost och bytte om sen drog jag och syrran till stan en sväng, hade lite ärenden. Sen köpte vi med oss lunch och satte oss ute vid slottet, jätte härligt väder var det. Har typ suttit ute i de fina vädret hela dagen, nu är det dags att lägga sig för Imorgon är en ny vecka och det betyder nya tag.. Godnatt på er

Av Maarriiaa - 26 april 2014 20:38

Hemma efter en dag i Stockholm då vi var på bröllop där. Trött och seg, knapps sovit något. Fixade käk till familjen och Smoothi till kvällens tv- program. La mig framför tv:n och somnade en stund. Vakna upp till att syrran hade fixat gott, nu blir det gladiatorerna. Bjuder på lite bilder från gårdagens bröllop. Ha en trevlig lördag

Bröllop

Curry Kycklinggryta med ris

Lördagsmys Frukter, pinacolada/Jordgubbssmoothi

Av Maarriiaa - 25 april 2014 15:03

En löprunda på 6,6 km blev det i de fina vädret och nu blir det lunch. Gårdagens grillmat som blev över. Så gott, älskar grillmat.

Ovido - Quiz & Flashcards