Alla inlägg den 14 april 2014

Av Maarriiaa - 14 april 2014 19:02

Oj har sovit bort nästan hela eftermiddan, somna framför tv:n vakna upp av att jag hade sovit bort 3 h av dagen hehe men de va så skönt, ibland behövs det. Har hunnit fixa käk till mig och hann även fixa middag till familjen idag. Nu blir det att stoppa i sig lite mellanmål och se på tv ..

Tonfisksallad med qinoua

Pasta med tomatsås, championer & grönsaker serveras med laxfile

Mellanmål: Hemmabakat knäckebröd, avokado & gravad lax

Av Maarriiaa - 14 april 2014 10:25

Första powerwalken på en vecka, tar igen det jag har missat. Fortfarande ingen träning för min del men det får bli promenader än så länge. Ögonen mår bättre men lite små känsliga bara. Nu är det dags för min favoritmåltid frukost såklart :)

Ovido - Quiz & Flashcards