Alla inlägg den 19 april 2014

Av Maarriiaa - 19 april 2014 15:08

Stress stress stress. Har hunnit tränat klart, städat, handlat, bakat och påskpysslat. Skönt att få allting gjort och förberett inför morgondagens påskfirande. Dags att åka iväg till jobbet och jobba kvällspass. Glad påsk önskar jag er alla

Av Maarriiaa - 19 april 2014 07:17

Lördag morgon, klockan ringde och jag gick upp som en galning för att jag har sett fram emot den här dagen. Har inte kunnat träna på över en vecka och nu ska jag äntligen till gymmet och ge järnet. Vet inte om jag får göra det än, men jag tycker de räcker. Tanken av att veta att jag kan gå till gymmet men inte får träna gör mig galen. Så idag kör vi ett pass och blir det tid över får det bli lite styrka efteråt också . Önskar er alla en Glad påsk, hoppas ni får en underbar påsk med nära och kära..

Mina bokade pass sen februari. Är uppe i 20 bokade pass, sen har man gått på många ombokade pass också. Få se hur många jag lyckas gå på innan årsskiftet är slut

Ovido - Quiz & Flashcards