Alla inlägg den 9 april 2014

Av Maarriiaa - 9 april 2014 21:47

Passade på att fixa mat medans smärtan i ögonen hade lagt sig för stunden. På med solbrillorna och nu blir det efterlyst på tv med familjen och efterrätt. Ha en trevlig kväll


Bladsallad, potatis, fläskytterfilé & hemmagjord sås


Efterätt: Varma äpplen i ugnen med kokosolja & kanel, proteinfluff


 

Av Maarriiaa - 9 april 2014 13:54

Då var ögonoperationen klar som jag hade sätt fram emot. Det gick super bra, kände alls inte av något. Men den värsta smärtan kommer efteråt så man får vara beredd på det värsta. Fick med mig ett par D&G solbrillor och en påse med en massa smärtstillande som jag får leva på i ett par dagar framöver och vila ögonen som sagt suck hehe.. En kopp te och sega i soffan i väntan på att smärtan inte ska komma vilket jag inte tror jag kommer ifrån.




 

Av Maarriiaa - 9 april 2014 07:55

Hatar känslan när man sätter larmet på mobilen tidigt och ställer in sig på att gå ut och springa och vädret är skiiit. Ställde om larmet och somna om. Startar dagen med frukost, laddar med mycket energi denna morgon.. Ingen träning på ca en vecka för min del, kill me.. Hur ska jag klara av det? Hatar att vara utan gymmet får panik.. Aja dags att göra sig iordning så man inte kommer försent, ha en bra dag!!

Frukost

Bjuder på den här tränings bilden från gårdagens träning, inte mycket man ser på bild men formen börjar komma fram sakta sakta men Allt tar sin tid. Träna hårt och ät rätt så ska ni se att de ger resultat.

Ovido - Quiz & Flashcards