Alla inlägg den 22 april 2014

Av Maarriiaa - 22 april 2014 22:41

Idag blev det hemlagad köttfärs limpa med ris, brunsås och kokta grönsaker till kvällsmat som jag gjorde iordning. Sedan drog jag och 2 underbara tjejer på långpromenad ut till NaturensHus, vi satte oss där och njöt av solen och bara snacka skit. Hemma efter all promenad, trött tjej. Lägger mig framför tv:n och kopplar av med en skål fruktsallad och kvarg :)

Bilder ifrån dagens promenad

Av Maarriiaa - 22 april 2014 15:27

Härligt väder idag, solen skiner och jag sitter ute och steker i solen på min lediga dag. Skönt att sommaren börjar närma sig och denna månad är snart slut. Njuter av de fina vädret med en skål kvarg och hallon till mellanmål och lite proteinglass som jag blev sugen på när det är såhär varmt ute. Nu ska jag upp och fixa maten så jag kan gå ut sen. Trevlig tisdag till er alla

Av Maarriiaa - 22 april 2014 07:17

Godmorgon, tillbaka till vardagsrutinerna.. Körde mitt första träningspass på 1 och en halv vecka i lördags och jag kan säga att de va jävligt skönt att vara tillbaka på gymmet. De va något som saknades när jag inte kunde träna. Dagarna var långtråkiga och man blev rastlös. Att gå till gymmet är det vi människor behöver tycker jag. Sen jag börja gymma så har jag lyckats värvat 3 stycken vänner som jag har fått att börja träna, vilket jag tycker är jätte bra. Snart kommer en medlem till hehe . Det glädjer mig att man lyckas motivera folk runtomkring än. Dags att ladda med frukost innan man drar sig till gymmet..

Ovido - Quiz & Flashcards