Alla inlägg den 15 april 2014

Av Maarriiaa - 15 april 2014 17:47

Skönt att få komma ut på lite shopping. Vädret var super härligt idag och behövde komma iväg och köpa lite grejer, Så det blev marieberg. Nu är jag hemma och påskpysslar litegranna. Gjorde påskäggen till barnen som nu är färdiga.

Påskägg

Av Maarriiaa - 15 april 2014 10:04

Vaknade upp med värsta huvudvärken imorse och förkyld. Trodde min förkylning var på väg att försvinna men tydligen inte, känns som om det har blivit värre. Men det hindrade inte mig från att gå ut och promenera. Så jag klädde på mig varmt och gick ut i de fina vädret med musiken i öronen. Skönt med friskluft och morgonpromenad, bra start på denna dag. Nu har jag laddad med en stor frukost efter denna morgonpromenad, gott ska det bli...

Ovido - Quiz & Flashcards