Alla inlägg under april 2014

Av Maarriiaa - 3 april 2014 17:00

Här kommer bilder på olika magövningar som jag delar med mig. Träning av raka/sneda magmuskler dessa varianter finns att utföra på många olika sätt, de här är några exempel..


Raka magmuskler


Situps/crunches på lutanden bänk

  

Situps/crunches utomhus liggande på lutning

 

Stående Situps/crunches på mag-maskin

   

Benlyft på bänk

  

Raka Situps/crunches på TRX band

 

Plankan

Variera mellan vanlig planka och sidoplanka

     

Sneda magmuskler med viktplatta/kettlebell

   

Russian twist, bålstabilitet och sneda magmuskler

Denna övning kan man utföra på bänk också

    

Raka & sneda magmuskler på magmaskin

 

Sneda situps/crunches på TRX band 

        

Av Maarriiaa - 3 april 2014 10:20

Godmorgon, skönt att få sova ut. Passade på att ta sovmorgon när jag endå är ledig och inte kan träna. Fortfarande småsjuk men får hoppas på att det går över snart.. Tänkte åka iväg för att simma & koppla av med bubbelbad och bastu, vet inte om man ska göra det om man är förkyld men gör det endå..

Ätit frukost och packa väskan, ska strax röra på mig.. Jag kommer börja pubulicera bilder på olika träningsövningar här på bloggen och det kommer vara en muskeldel per gång. Så håll utkik =)

Ha en bra dag!!


 

Av Maarriiaa - 2 april 2014 09:07

Godmorgon!! Ursäkta för dålig uppdatering på bloggen. Har varit små sjuk och jobbat så har inte haft lust och ork för något.. Allt känns surt, trodde jag skulle bli bättre men de känns bara som om det bli värre. Kroppen gör ont och förkyld plus ont i huvudet. Hatar att vara sjuk, inte ofta jag är det heller. Det hindrar mig från min träning, vilket jag hatar hatar. Få se hur länge de håller i sig. Dags för frukost och varm te med citron på hopp om att bli frisk :/

Ovido - Quiz & Flashcards