Alla inlägg den 10 februari 2014

Av Maarriiaa - 10 februari 2014 22:34

Sitter framför tv:n och äter mitt kvällsmål innan läggdax och syrran ville göra iordning mina naglar, lyxigt ju. Nu är dem fixade iallfall, dax att lägga sig Godnatt gott folk=)

 

Av Maarriiaa - 10 februari 2014 21:11

dag var jag iväg till gymmet och körde kondition, värmde upp med ett tabata set 3x8 intervaller innan piloxingpasset jag skulle gå på. Piloxing är så bra och så jävla kul, älskar måndagar och torsdag. Då jag ser fram emot dessa piloxingpass.

 

Konditionspass Tabata intervaller på löparbandet

10 min uppvärmning hastighet 10.5 km

1 tabata set (8 intervaller) hastighet 14 km

3 min promenad hastighet 7 km

1 tabata set (8 intervaller) hastighet 15 km

5 min promenad hastighet 7.5 km

1 tabata set (8 intervaller) hastighet 16 km

10 min promenad hastighet 7.5 km

Nedvarvning 5 minuter

 

Resultat: 55 min, 450 kcal, 8 km


 

 

Piloxing

 

Mat efter träningspasset, såklart blev det samma mat som härom dagen (Stektvitkål & morötter med köttfärs, granatäpple vid sidan)

     

Av Maarriiaa - 10 februari 2014 07:30

Jag bara älskar den här havregrynsgröten jag gör iordning till mig på morgonen. Så otroligt go och jävligt mättande, då den innehåller mycket fibrer & protein. Nu hemma från jobbet och det innebär att jag är ledig och det är dags för mig att sova, behöver en ordentlig sömn efter 3 nätters arbete. Ska bli så skönt att få sovaa...Måndagmorgon, godmorgon till er alla och godnatt till mig =)



Proteinhavregryn med topping av kanel, russin, kokoschips, banan, jordnötssmör

   

Av Maarriiaa - 10 februari 2014 05:21

Här kommer olika tips på mellanmål:


Kvarg med hallon & kokoschips

 

Proteinrik Chokladsmoothi med kokostopping

 

Kvarg med funlight passion & skivad äpple

 

Riskaka med philadelphia, skinka, cashenötter, frukt

 


Keso med Caramel Syrup, banan & kokoschips

 

Kvarg med funlight passion, frukt

 

Proteinrik smoothi Pina colada

 

Finn crisp med philadelhia, skinka, äpple

 

Casein chokladsmak med kokostopping

 

Kvarg med äpple, kanel & Caramel Syrup

 

Finn crisp med philadelphia, skinka & apelsin

   

Av Maarriiaa - 10 februari 2014 00:54

Nyttig smoothi som är god till frukost/mellanmål


Ca 3 glas smoothi

300 g kvarg

1 skopa Body Science Casein Pina colada

0.5-1 dl mjölk

1 tsk kokosolja/rivenkokos

1/2 mango


Blanda ihop allt i en mixer och häll upp i ett glas, toppa med lite kokos/bärs njut av den.


  


Innehåller

434 kcal

67 g protein

32 g kolhydrater

5 g fett






 

Ovido - Quiz & Flashcards