Alla inlägg den 17 mars 2014

Av Maarriiaa - 17 mars 2014 23:02

Sitter inne på olika sidor och kollar snygga träningskläder & kosttillskott/proteiner.

Det finns så mycket man vill ha och så mycket att välja på, man vet nästan inte vart man ska börja kolla ibland. Men jag kan iallfall rekommendera några bra sidor. Sidor där det finns allt ifrån träningskläder till kosttillskott/proteiner. Beställ hem på ett snabbt och smidigt sätt, utan som helst problem. Gå gärna in och kika på vad dem har för utbud.

Har faktiskt själv beställt ifrån några av dem sidorna förut som jag kommer rekommendera er, men jag fastna faktiskt mer för dessa sidor MMSPORT, Gymgrossisten & Fitnessguru.

Är så nöjd med deras produkter och vill alls inte byta ut dem mot några andra.

Beställde hem lite grejer nyss och en av mina beställningar var en hoddie tröja som jag har velat ha länge, men som har varit slut i min storlek. Men äntligen kunde jag beställa hem den, längar tills jag får ha på mig den. Det blev en svart hoodie med texten Get Fit, don´t Quit!



Bild på den fast i andra färger, den fanns i olika texter att beställa.


Hemsidor som jag rekommenderar:

www.Svensktkosttillskott.se

www.Fitnessbutiken.com

www.Fitnessguru.se

www.Gymvaruhuset.se

www.Gymgrossisten.se

www.MMSPORT.SE

www.BMRSPORTS.SE





Av Maarriiaa - 17 mars 2014 13:55

Dagens träning avklarad. Idag blev det axlar, bröst, mage. Laddar krafterna för Piloxingpass senare. Nu är det klarr, kontrollerna gick bra och nu ska det utföras. Har fått godkännande idag, så nu har jag bokat ett datum för det jag ska göra. Vill inte gå in på de så mycket just nu. Jag vill göra de först och sen kan jag berätta mer om det. Till dess låter jag er få vara nyfikna:) dags för lunch nu ciaociao

Lunch: klyftpotatis, grönsaker, fläskytterfilé

Av Maarriiaa - 17 mars 2014 07:26

Godmorgon, måndag morgon.. Fortfarande inget rent vatten hos oss men det lider inte vi av, de handlar om 2 dagar så de bara att hålla ut. Man får sätta sig in i andra länders situation, hur dem har det utan vatten dagligen. Dem klagar inte, så varför ska vi klaga. Ibland känns det som om vi är för bortskämda och bekväma, vi tar för mycket förgivet. Nog pratat om vatten. Nu är det iallafall en ny vecka, nya tag & nya möjligheter, Så nu kör vi... Dags för frukost och ladda krafterna för ett gympass.

Frukost ..

Ovido - Quiz & Flashcards