Alla inlägg den 11 mars 2014

Av Maarriiaa - 11 mars 2014 20:20

Full fart med städningen hemma, passade på när de var så fint väder. De var bara att kasta och rensa, de tog några timmar men de var skönt att få de gjort. Sen blev det mat efter allt städande. Hann även åka iväg och hämta ut mitt paket från Fitnessguru som jag beställde plus hämta ut min dator som var på lagning, skönt att få tillbaka den. Nu blir det en lugn kväll med trevligt sällskap :)

Beställning ifrån Fitnessguru

Av Maarriiaa - 11 mars 2014 16:09

Dagens hårda träning avklarad så skönt. Idag körde jag konditionspass på crosstrainern plus styrka, mage, biceps, bröst. Känns alltid bra när man vet att man har gjort bra ifrån sig på gymmet, nöööjd tjej :)

Intervall på crosstrainer 60 min
10 min uppvärmning hastighet 15
2x
1 min motstånd 24
3 min motstånd 15
2x
1 min motstånd 26
3 min motstånd 15
2x
1 min motstånd 28
3 min motstånd 15
2x
1 min motstånd 30
3 min motstånd 15
2x
1 min motstånd 32
3 min motstånd 15
Nedvarvning 10 min

Resultat: 60 min, 19 km,1374 kcal

Lunch: Stekt vitkål med grönsaker, mathavre, Tonfisk

Av Maarriiaa - 11 mars 2014 08:09

Gick upp när klockan ringde, tittade ut och såg hur fint väder det var ute. Kunde inte motstå en morgonpromenad, så jag satte på mig träningskläderna och drog på en skogsrunda, 40 min fick räcka. Nu är morgonpromenaden avklarad, ätit frukost och snart drar man till gymmet och kör järnet av sig.. Bra start på denna dag 



Morgonrundan



Frukost: Protein havregryn

Ovido - Quiz & Flashcards