Alla inlägg den 8 mars 2014

Av Maarriiaa - 8 mars 2014 20:45

Nu äre dags för melodifestivalen, vi har laddat med Kina mat som vi beställde. Jag hinner iallfall se någon timma innan jag drar till jobbet. Efter maten åt jag en hel skål med dadlar. Jag har blivit beroende av dem, livsfarligt juh. 2 kg på 7 dagar är ju inte normalt. Men men har sagt att jag inte ska köpa hem dem på ett tag nu iallfall, så hoppas jag kan hålla mig ifrån dessa .. Nu ska jag fortsätta kolla ha en trevlig lördag

Inne på mitt andra paket på dessa dadlar ??

Av Maarriiaa - 8 mars 2014 17:36

Dags för mellanmål efter att ha sovit typ halva dagen, gick upp vid 15. Känns skönt att ha sovit ut så man orkar jobba inatt. Sitter och fyller i en massa blanketter inför något som kanske kommer ske inom kort, ska bli så bra ser fram emot det verkligen. Kan berätta mer om det när det blir officiellt :)

Ovido - Quiz & Flashcards