Alla inlägg den 10 mars 2014

Av Maarriiaa - 10 mars 2014 20:47

Åkte iväg till gymmet för ett piloxing pass men först blev det uppvärmning på cykel 34 min med tunga intervaller sen körde jag mage 30 min tills det var dags för passet. Åkte en snabbis och köpte celsius idag, behövde fylla på med lite energi. Nu blir det att ta det lugnt framför tv:n sen läggdags, trött & seg tjej...

Resultat: 34 min, 9,6 km, 384 kcal

60 min piloxing

Kvällsmat: Kycklingfilé, klyftpotatis, brysselkål

Av Maarriiaa - 10 mars 2014 03:15

Ja nu har det gått 8 veckor, inne på 9:e veckan utan sötsaker och skit som godis & bakelsen, chips och en massa annat. Fyfan va tiden går fort, trodde aldrig jag skulle hålla ut så länge. Stolt över mig själv, men än är det inte över än hehe. Har man påbörjat något och det rullar på som det ska, så varför ska man sluta. Passar istället på att fortsätta utmana mig själv lite till när jag endå är i farten och när det funkar bra.

Idag börjar jag dieta igen, känner att det är dags nu. Börjar idag och ser hur många veckor framåt det går, men ca 8-12 veckor hade jag tänkt mig. Fokus kommer ligga mycket på kosten & på träningen såklart. 


Insperations bilder från 2013/2014


                   



Ovido - Quiz & Flashcards