Alla inlägg den 14 mars 2014

Av Maarriiaa - 14 mars 2014 21:36

Min pappa fyller år till helgen men vi passa på att fira honom idag då de passa oss alla. Det blev middag på restaurang med hela Familjen först sen gick vi vidare hem till oss där jag hade förberett och fixat med tårta och en massa annat.. Födelsedagen fortsätter och fint  besök här ifrån Norrköping

Familjebild <3

Födelsedagen fortsätter ....

Av Maarriiaa - 14 mars 2014 10:26

Denna morgon har varit fullt upp, gick ut och promenera tidigt på morgonen sen kom jag hem åt frukost och fortsatte med gårdagens bakning. Håller på att göra en födelsedagstårta till min pappa som fyller år och ska firas idag. Så nu är jag klar med den, så nu blir det att röra sig mot gymmet. Mer om tårtan och bild får ni se senare. Ha en trevlig dag :)

Vardagslyxfrukost :)

TårtBakning på gång

Ovido - Quiz & Flashcards