Alla inlägg den 13 mars 2014

Av Maarriiaa - 13 mars 2014 13:45

Solen skiner och då passar jag på att baka. När jag var och handla idag så fastna jag ett tag bland alla böcker i affären, hittade en massa receptböcker som jag ville ha och jag hitta en favorit som jag köpte med mig hem. En receptbok med massa chokladbakelse som jag vill baka. Nu har jag lite att baka framöver:) Ska fortsätta med Bakningen nu innan jobbet, förbereder till helgen. Mer om det kommer..
Ha en trevlig dag!!

Av Maarriiaa - 13 mars 2014 08:00

Vaknade pigg och energin var på topp, kan inte bli bättre. Igår var det verkligen inte min dag, då jag var as trött och seg hela dagen.. Men bättre blev det när man kom hem efter jobbet och fick sova ut. Nu laddar  jag med min favorit frukost innan man åker till gymmet för ett rygg,axel & magpass. Har suttit nu på morgonen och kollat på lite bilder från innan och nu. Jag tycker att man blir blind ibland, när man inte ser att formen börjar komma fram på hela kroppen. Som tur har man bilder som man kan kolla på så man kan kolla tillbaka på och även jämföra. Man kämpar inte i onödan, har man mål så ska man inte ge upp dem, utan KÄMPA. Mycket har man jobbat för men än har man inte nått sitt mål, processen fortsätter och det ser bara bättre ut för varje dag som går, ge inte upp när det står stilla utan KÄMPA. Äta bra och träna tungt det är vad man ska göra. Kom ihåg resultat kommer inte över en dag


Frukost (Proteinhavregryn)

 


Bjuder på bilder från 2013/2014 denna morgon!


 







Ovido - Quiz & Flashcards