Alla inlägg den 7 mars 2014

Av Maarriiaa - 7 mars 2014 19:04

Att unna sig med lite gott och med trevligt sällskap behöver inte alltid betyda att de ska vara onyttigtheter framför än, man kan äta gott endå. Allt är vad du gör det till. En vanlig fredagkväll kan bestå av mycket gott & nyttigheter som man inte tänker på, de gäller att använda fantasin och viljan...


Frukttallrik delux

Grönsaker/Snacks


Kvällsmiddag: Torsk, Tabboule, Couscos, stekta grönsaker, bönor

Av Maarriiaa - 7 mars 2014 13:02

Dagens träning avklarad. Det blev hård träning med syrran idag, skönt att träna i sällskap ibland. Man peppar varandra, motiverar varandra och träningen flyter på.. Nu förtjänar vi lunch efter all svett & slit.

Konditionspass på crosstrainern
10 min uppvärmning, motstånd 15
2x
1 min motstånd 24
3 min motstånd 15
2x
1min motstånd 26
3 min motstånd 15
2x
1min motstånd 28
3 min motstånd 15
2x
1min motstånd 30
3 min motstånd 15
Nedvarvning 5 min

Resultat : 40 min, 1100 kcal, 14,5 km
Styrka: Ben, rumpa, mage 60 min

Lunch: Tonfisk sallad

Lite av dagens övningar, vi körde 3x10 set på alla övningar

Av Maarriiaa - 7 mars 2014 07:48

Dags för frukost innan man rör sig mot gymmet för att förbränna lite kalorier innan man tar helg. För min del blir det jobb hela helgen så det blir ledig ifrån träningen. Idag blir det fredagsövningarna rumpa, ben plus mage :)

Ovido - Quiz & Flashcards