Alla inlägg under maj 2014

Av Maarriiaa - 8 maj 2014 10:22

Hej alla fina Ursäkta för dålig uppdatering de senaste dagarna. I Tisdags morse kom tjejerna tidigt på morgonen och överraskade mig med en tidig födelsedagspresent. De va bara att klä på sig och göra som de sa. De satte mig i en bil med ögonbinda och där satt jag i 2 h bilresa. Inte förrän jag kom fram fick jag ta bort den och där stod jag i skavstas terminal överraskad mot London. Fyfan vilken härlig känsla och så underbara människor de finns i mitt liv. Nu är jag i London, händerna fullpackade med all shopping och mage full av all godsaker och mat de finns här kan inte bli bättre. Uppdaterar mer så fort jag får möjlighet. Ha en fin dag, dags att ge sig ut på äventyr nu Ciaoo

Av Maarriiaa - 5 maj 2014 07:40

Godmorgon Tillbaka till vardagsrutinerna, Lång helg med ledighet. Nu är det tillbaka till träningen och jobbet som gäller. Älskar måndagar, då jag vet att de ny vecka och man ger järnet 100%. Dags för frukost och sen röra på sig mot gymmet.. Hoppas ni får en underbar måndag :)

 

Bilder ifrån helgens bröllop

Av Maarriiaa - 2 maj 2014 10:16

Ett härligt födelsedagsfirande för svägerskan och brorsan med massa mat, bakelsen och dryck, vilken dag. När alla gäster hade gått var det bara att sätta igång med städningen. Kvällen slutades med Argile/vattenpipa och med trevligt sällskap. Vaknade imorse, drog och sola sen träna jag. Så nu är biceps, rygg, magen slutkörda. Dags att äta frukost, duscha och fixa sig sen dra på stan en sväng .

Av Maarriiaa - 1 maj 2014 13:27

Hello:) fullt upp med förberedelse inför födelsedagen idag. Svägerskan och brorsan firar deras födelsedag .. Mer bilder och uppdatering kommer senare nu måste jag fortsätta med fixningen här.

Ovido - Quiz & Flashcards