Alla inlägg under maj 2014

Av Maarriiaa - 17 maj 2014 17:05

Solen skiner och vädret är underbart. Drog iväg till gymmet och körde 30 min Cardio på bandet plus 60 min body step, svettades som ett djur och var helt bedövad i hela kroppen efteråt. Jag och en vän gick och satte oss ute vid solen och beställde med oss varsin sallad ifrån Green fellow efter gymmet. Så goda och fräscha sallader dem har på de stället och nyttiga. Rekommenderar stället verkligen ...

Av Maarriiaa - 16 maj 2014 14:33

En lunch ute i solen med fint sällskap efter träningen satt bra. Köpte med oss sallad och satte oss vid slottet och stekte i solen, vilket härligt väder. Helt slut i kroppen efter dagens träningspass, då vi körde bröst, axlar och mage. Dags att vila en stund och sen röra på sig mot jobbet och jobba...

Avslutade med en nyttig Smoothi ifrån Green fellow som endast innehåller naturliga frukter, kvarg och lite mjölk

Av Maarriiaa - 16 maj 2014 08:43

Godmorgon, solen skiner och det innebär en härlig start på denna dag. Vaknade av att jag hade träningsvärk i hela kroppen och as trött. Men de hindrar mig inte ifrån något. Gick upp och åt frukost och nu laddar jag och syrran krafterna inför ett träningspass på gymmet. Idag kör vi slut på oss, vi ger 100 och det innebär mycket slit och svett så de gör ont i hela kroppen för det är fredag wihoo haha. Hur startar ni en fredag morgon? Berätta gärna :)

Av Maarriiaa - 15 maj 2014 22:41

Hemma efter Piloxingpasset, ätit och städat här hemma. Fixat matlådor inför de närmaste dagarna, så skönt att få de gjort. Nu blir det att hoppa in i duschen och sen softa framför tv:n med en skål pudding och frukt med syskonen och mamma. Trevlig kväll :)

Av Maarriiaa - 15 maj 2014 13:48

Idag gick jag upp tidigt för att gå träna på min lediga dag. Körde rygg, biceps, mage med syrran sen kom vi hem och åt frukost. Nu blir det Lunch ifrån paulunus deli, ugnsbakad lax med morötter & sallad . Laddar krafterna inför ett piloxing pass på eftermiddagen :)

Av Maarriiaa - 14 maj 2014 08:00

Godmorgon går av mitt sista nattpass på jobbet.. Trött tjej som längtar till sin säng. Ska försöka sova ut så jag orkar ta mig till gymmet sen när jag vaknar. Dieten inför sommaren är igång sedan 1 mars men tog ett uppehåll 1 vecka då jag var i London, men nu är jag igång igen. Jag är inne på min 3:e dag på min diet och det innebär såklart hård träning och bra kost. Kosten är något som är väldigt viktig för mig i min vardag. Något jag tänker på väldigt mycket, en vardagsrutin. Många undrar om jag tycker det är jobbigt att tänka på vad man äter, att jag är hälsosam av mig. Men vet ni, när man väl kommer in i det så fastnar man och det här är något jag själv har valt. Utan mina rutiner och min hälsosamma vardag så vet jag inte vad jag hade gjort. De här är det jag brinner för och det är det här jag lever för. Träningen och kosten är det som får mig att må bra, det får mig att känna mig på topp för varje dag som går.


     

Av Maarriiaa - 12 maj 2014 10:33

Älskar måndagar, tillbaka till vardagsrutinerna efter nästan en veckas uppehåll ifrån träning och allt. Dags att ge järnet och ta igen med allt igen, hård träning och bra kost. Idag körde jag bröst, axlar och mage. Delar med mig bilder på några av övningarna jag körde idag på gymmet. Dags för frukost och sen städa här hemma. 


   

Frukost


 



Dagen övningar

Bild 1. Mage

Bild 2. Armhävningar på boll

3. Axelpress med viktstång


     

Av Maarriiaa - 11 maj 2014 23:38

Hemma efter en underbar weekend med underbara människor med massa shopping. Kom hem lördag morgon och inte nog med Londonresan blev jag överraskad med en 25 års fest av familj, släkt och vänner. Så underbara människor jag har runtomkring mig och är så glad att ha dem i mitt liv. Delar med mig bilder av Londonresan och min födelsedag

Ovido - Quiz & Flashcards