Alla inlägg den 19 maj 2014

Av Maarriiaa - 19 maj 2014 21:14

Hemma efter att Piloxingpasset blev inställt men såklart blev det något annat istället. Testade på ett nytt pass idag som ersatte piloxingen. body combata, ett helt grymt pass som jag lätt kommer gå på flera gånger. Kom hem och åt en fet portion med mat såå gott. Trött tjej efter 2 hårda träningspass idag. Dags att duscha och slänga sig framför tv:n och samla krafterna med en skål blåbärs casein..



Dagens beställning jag fick hem i brevlådan ifrån mmsport: 10 st burkar jordnötssmör, 5 st casein protein i smakerna choklad, blåbär, jordgubb


[Bild]

Av Maarriiaa - 19 maj 2014 11:27

Inne på min andra vecka på dieten och de rullar på som det ska. Gick upp strax innan 7 och drog till gymmet direkt. Värmde upp på cykel några minuter med intervaller och sen blev det 3x10 Skridskorskär, utfall & burpees på matta innan jag körde igång med styrkan: rygg, biceps och mage. Ätit frukost och nu förbereder jag matlådor för denna vecka.

Frukost: Yoghurt, Müsli, färska jordgubbar, Ägg & omega3 tablett


Burpees övning


 

Sidoplanka

 

Ovido - Quiz & Flashcards