Alla inlägg under januari 2014

Av Maarriiaa - 23 januari 2014 09:30

 

Här kommer ett av mina receptet på min smoothi:


Detta recpet är för ca 4 personer


500 g Kvarg (jag använder mig av lindahls kvar mindre fett 0.5 %)

1 medelstor mango (skala mangon innan och ta ur kärnan)

1 banan (kan uteslutas om man vill)

Lite fun light peach passion


Mixa med mixern och lägg in smoothin i kylen ca 10 min, släng på lite bär på toppingen om man vill Serveras kall godast =)

Av Maarriiaa - 23 januari 2014 07:21

        Gick upp kl. 07.00 för att få i mig lite frukost innan gymmet. Här kommer en bild på min frukost. Frukosten bestod av ett äpple, Smoothi, riskaka med kalkon skinka, ett ägg plus vanilj te. Mummms va gott älskar frukost, det är de godaste på hela dagen. Varje dag längtar jag till frukosten hehe . Recept på min Smoothi kommer upp senare  ha en trevlig dag :)

Av Maarriiaa - 22 januari 2014 20:46





Hellloo =)

Nu har jag varit iväg på mitt bodystep pass men innan dess blev det 40 min på crosstrainern, det blev hela 15 km totalt som jag hade kört. Efter det körde jag lite mage innan passet plus passet 1 h, det kändes verkligen i hela kroppen efteråt så skön känsla =)


Träningsupplägget:

40 min crosstrainer (15 km)

Situps 3x15

Magmaskinen 3x15  

Benlyft 3x15

Crunches 3x30

Bodystepp pass 55 min + 5 min stretching

 

Efter träningen fick jag i mig en proteindryck och sedan mat: Klyftpotatis, stekt kyckligfilé med smak av curry, grönsallad med fetaost och bruna bönor.

 

 


Nu blir det att sitta framför tv:n för min del och kolla på efterlyst som börjar nu kl. 21.00 Ha en trevlig kväll gott folk =)




Av Maarriiaa - 22 januari 2014 16:05

 

Dax för lite mellanmål innan gymmet, behöver få lite energi ..                                                           Keso med banan, kanel & gojiibär plus en celsius vid sidan. 

Av Maarriiaa - 22 januari 2014 14:36

Sen lunch efter att ha kommit hem från mitt nattpass och sovit hela förmiddagen. Dagens lunch bestod av stekt kyckling med currykrydda, klyftpotatis i ugnen, grönsaker. Sitter alltid bra med mat efter att ha sovit. Nu laddar jag mina krafter för att ta mig till gymmet för ett hårt träningspass. Det blir först 1 h bodystep sedan blir det lite vikter. 


Hoppas ni får en Toppen dag !!  

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards