Alla inlägg den 27 januari 2014

Av Maarriiaa - 27 januari 2014 21:15

Födelsedagsfirande med Tapas. Firar min fina vän som fyller år .  Trevligt sällskap och fööör gott var det ...

 

 

 

Jag & födelsedagsbarnet <3

 

 

 

Av Maarriiaa - 27 januari 2014 13:00

Dagens träning avklarat. Jag och syrran drog iväg till gymmet redan vid 8 och körde hård träning i 2 h, så skönt det kändes efteråt.

Måndags träningen idag bestod av:


Konditionspass:1 h (600 kcal förbrändes) 

10 min uppvärmining (springa 10.5 km/h)

30 sek spurt (intervall 15 km/h)

3 min löpning (10.5 km/h)

30 sek spurt (intervall 15 km/h)

1 min rask promenad (8.0 km/h)

Vila 1-2 min efter varje rask promenad

Började om från början och upprepade om detta pass 5 gånger

Avslutade konditionspasset med ett tabata set på (8 intervaller)

Plus träning/styrka: Mage, Rygg, Axlar 1 h

 

 

Bild ifrån dagens träningspass  

Matlådor Färdiga

  

 


Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards