Direktlänk till inlägg 31 oktober 2014

hallowen fredag

Av Maarriiaa - 31 oktober 2014 23:22

Full rulle idag. På morgonen var jag iväg till gymmet och körde ben och axlar med syrran sen drog vi och tog en välförtjänad lunch på Pauluns deli. Älskar allt med det där stället, det är så bra. Även servicen och personal är bra tycker jag. Rekommenderar stället verkligen. Ät hälsosamt och du vet vad du får i dig för mat. När man går ut därifrån kan man lugnt känna sig NÖJD !! En snabb runda runt stan efteråt och mötte upp mina Gäriiiis. Sedan var det dax för mig att sticka till jobbet...

Nytt inhandlat, Höstskor ifrån Nilsson.

Halloween pynt på jobbet som jag gjorde..

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Maarriiaa - 18 januari 2015 21:14

Söndagar är den dagen i veckan då jag kör vilodag ifrån träningen för att vila kroppen för en ny träningsvecka, så att kroppen orkar. Har nu efter 3 h i köket fixat klart matlådor för veckan så slipper jag tänka på det sen. Att förbereda matlådor är ...

Av Maarriiaa - 17 januari 2015 11:09


Känner redan att kroppen börjar bli lättare och formen börjar titta fram. Känns skönt att de börjar gå framåt och utveckling sker. Är inne på min 6:e dag på dieten och jag tycker det funkar hur bra som helst. Med disciplin och vilja så går allt om ma...

Av Maarriiaa - 12 januari 2015 22:05

Helgen har varit fullspeckad och det har lett till att jag inte har hunnit uppdatera så mycket. Lillsyrran fyllde år och det har vi typ firat hela helgen. På fredagen blev det finbesök av nära och kära och taco-middag med hela familjen, då bröderna o...

Av Maarriiaa - 9 januari 2015 07:45

  Är du en av många som har nyårslöften? I början av ett nytt år längtar många efter nya tag och förändringar i sina liv. Då vill man oftast slänga iväg gamla vanor och påbörja nya. Ja minsann det vill många oftast göra såhär dags på det nya åre...

Av Maarriiaa - 6 januari 2015 15:01


                    Ibland får man faktiskt lyxa till sin mat lite extra så idag blev det Stekt lax med stekta grönsaker & Fitnessnudlar kryddade med curry till lunch.För godare smak på nudlarna så hade jag i en sked kvarg, cur...

Ovido - Quiz & Flashcards