Alla inlägg den 27 juni 2014

Av Maarriiaa - 27 juni 2014 16:35

Idag körde jag ben och triceps på gymmet. Fyfan va de tog ordentligt, va helt skakis efteråt. Kunde knappt gå hem efter gymmet...men de klart de ska kännas efter ett träningspass annars har man inte gett 100% .. Nu är det jobb som gäller .. Ha en trevlig fredag

Av Maarriiaa - 27 juni 2014 08:07

När jag vaknade upp i morse och såg denna bild, fick mig att skratta till. Tänkte på alla där ute som alltid säger idag börjar jag min diet, idag ska jag börja bli nyttigare, jag har tagit bort kolhydrater och äter mer grönt nu. Men vad bra säger jag. Det glädjer mig att höra att vissa börja tänka om och försöker lägga fokus på vad dem äter. Men snälla lova inget ni inte håller, ni lurar bara er själva. Att lägga ett utgångsdatum kan vara bra men oftast håller det inte heller tycker jag. Försök istället fokusera på vad ni får i er dagligen och gör det till en livsstil. Mer för er hälsa och er kropp. Så kommer ni se hur mycket bättre ni kommer må.

Ovido - Quiz & Flashcards