Alla inlägg den 11 juni 2014

Av Maarriiaa - 11 juni 2014 19:08

Idag morse innan jag skulle till jobbet så packade jag ner träningskläderna och skorna så att jag kunde ge mig av till spåret för att springa efter jobbet. Där stod jag och tänkte Nää jag är så trött i benen hur ska jag orka springa. Men sen tänkte jag, nu är jag påklädd och taggad för de här och jag tänker inte ge mig nu när jag ändå vill springa.. Så där var jag och sprang och sprang i totalt 8 km, sen var jag i mål. Vilken energi man fick, Så himla skön känsla som inte går att beskriva. Sen kom jag hem och fixa i ordning en fet sallad som jag stoppa i mig och till familjen blev det stekt fläsk med hemlagade raggmunkar och lingonsylt och nu ligger man i soffan, ny duschad och helt utslagen av trötthet. Ikväll ska jag bara ta de lugnt och försöka varva ner ...

Ovido - Quiz & Flashcards