Alla inlägg den 19 augusti 2014

Av Maarriiaa - 19 augusti 2014 16:14

Tisdags träning blev Löpning Med intervaller. 1 intervall= 5 min Och mitt upplägg på löpningen blev uppvärmning 5 min, sen 10 intervaller plus nedvarvning 5 min. Resultatet på de hela blev 60 min, 570 Kcal, 10 Km.. Vilken känsla, vilken kick man får efteråt fyfan va skönt.. Nu är jag i full fart. Ledig och såklart ska man utnyttja tiden till annat. För mig blev det massa bakning och avkoppling här hemma. Gjorde för första gången dessa recept då jah kom på dem själv. Trodde aldrig de skulle bli bra, men jag lyckades faktiskt så bra med det. En Low carb äppelpaj med endast nyttiga ingredienser och Low carb proteinbröd. Brödet gjorde jag 2 sats av då jag såg att jag lyckades med första. Så nu ska det ätas, kan inte låta bli pajen hehe.

Ovido - Quiz & Flashcards