Alla inlägg den 16 augusti 2014

Av Maarriiaa - 16 augusti 2014 07:22

Du gör dina egna val i livet. Ingen bestämmer över dig förutom du själv. Antingen väljer du att skita i det eller så väljer du ta tag i det och följa din dröm. Man gör helt enkelt ett val och det är det man mår bäst av eller hur? Man får ständigt höra från folk runt omkring: hur orkar du, hur har du den tiden att lägga ner på träningen och hälsan. Ja då kan jag säga så här: Som jag sa innan, man gör det man mår bäst av. Jag har gjort mitt val, jag har valt min väg och min lycka och det är genom min träning. Det finns inget annat än träningen som gör mina dagar, som får mig att känna mig som en ny människa, som får mig att hoppa av glädje efter ett träningspass, som helt enkelt får mig att känna mig på Topp. Alla kan uppleva den känslan men bara om man gör ett val. Finns det ingen motivation? Då skapar du det. Finns det ingen väg? Då skapar du en väg. Finns det ingen tid för det? Då skapar du tid för det. Allt är upp till dig själv såklart. Kan du lägga ner 60 min varje dag framför Facebook/Twitter/instagram/snapchat då kan man fan ta sig till gymmet eller gå ut och gå. Var egoist och tänk på dig själv. Det är din kropp, din hälsa och ditt val!!!


Ovido - Quiz & Flashcards