Alla inlägg den 14 juli 2014

Av Maarriiaa - 14 juli 2014 21:35

Semestern har börjat för min del. Idag har jah packat hela dagen och tvättat. Så nu är allt packat och klart inför min semester. Mötte upp en kusin med syrran, vi drog och käka mat tillsammans och nu är jag hemma och tar de lugnt framför tv:n med en skål kvällsmellis och till efterrätt blev det min hemmalagade jordgubbsglass :)

Kvällsmellis

Av Maarriiaa - 14 juli 2014 08:50

Sömnen är viktig. Att vakna upp och veta att man har fått sova sina 7 h och kroppen är pigg och utvilad känns så himla skönt. Startar måndags morgonen med frukost: Blåbärshavregryn och sen blir det löpning utomhus .. Älskar att gå ut och springa, finns inget bättre. Man får som en kick när man är ute och springer , en känsla som jag inte kan förklara.. Hur start ni er dag och vad blir det för träning denna måndag dela gärna med er..

Ovido - Quiz & Flashcards