Direktlänk till inlägg 20 augusti 2014

Träningen är min vardag

Av Maarriiaa - 20 augusti 2014 20:48

Mot gymmet idag och körde ben/rumpa/axlar, avslutade med några magövningar. Har precis börja komma in i mitt nya träningsschema och mina träningsupplägg så nu börjar allt rulla på som det ska och formen börja koppa fram, känns så bra. Varje dag lär man sig något nytt och man blir bättre på det man gör. Kan inte fatta att tiden har gått så fort. Från att ha köpt gymkort och kört till och från och sedan lagt av emellanåt till att ha hållit sig till träningen i snart 2 år. Om en månad har det gått 2 år sedan jag köpte mitt gymkort. Trodde aldrig jag skulle bli så insatt i träning och kost. Men en sak kan jag säga och det är att jag är så jävla stolt över mig själv att jag står där jag gör idag. Tränar 4-6 dagar i veckan beroende på hur jag jobbar. Håller mig till min kost och lever ett sunt liv. Träningen är mitt största intresse, vet inte vad jag hade gjort utan den. Kan inte må bättre än vad jag redan gör för det här är mitt liv och det jag brinner för. Jag är så otroligt glad att denna värld börjar vakna till, att folk börjar tänka på sin hälsa. För bara några år sedan var det alls inte lika populärt med träning och kost som det är idag. Jag hoppas det fortsätter som det är idag och att fler människor börjar tänka på sin hälsa och väljer den rätta vägen.. Delar med mig bilder ifrån min träning som insperation till alla där ute. Kärlek till alla mina läsare där ute!!


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Maarriiaa - 18 januari 2015 21:14

Söndagar är den dagen i veckan då jag kör vilodag ifrån träningen för att vila kroppen för en ny träningsvecka, så att kroppen orkar. Har nu efter 3 h i köket fixat klart matlådor för veckan så slipper jag tänka på det sen. Att förbereda matlådor är ...

Av Maarriiaa - 17 januari 2015 11:09


Känner redan att kroppen börjar bli lättare och formen börjar titta fram. Känns skönt att de börjar gå framåt och utveckling sker. Är inne på min 6:e dag på dieten och jag tycker det funkar hur bra som helst. Med disciplin och vilja så går allt om ma...

Av Maarriiaa - 12 januari 2015 22:05

Helgen har varit fullspeckad och det har lett till att jag inte har hunnit uppdatera så mycket. Lillsyrran fyllde år och det har vi typ firat hela helgen. På fredagen blev det finbesök av nära och kära och taco-middag med hela familjen, då bröderna o...

Av Maarriiaa - 9 januari 2015 07:45

  Är du en av många som har nyårslöften? I början av ett nytt år längtar många efter nya tag och förändringar i sina liv. Då vill man oftast slänga iväg gamla vanor och påbörja nya. Ja minsann det vill många oftast göra såhär dags på det nya åre...

Av Maarriiaa - 6 januari 2015 15:01


                    Ibland får man faktiskt lyxa till sin mat lite extra så idag blev det Stekt lax med stekta grönsaker & Fitnessnudlar kryddade med curry till lunch.För godare smak på nudlarna så hade jag i en sked kvarg, cur...

Ovido - Quiz & Flashcards