Direktlänk till inlägg 10 augusti 2014

Shopping söndag

Av Maarriiaa - 10 augusti 2014 21:30

Hej alla :) hoppas allt är bra med er.. Har varit ledig ifrån jobbet hela helgen, det har varit riktigt skönt. Ibland behöver man vara det, har haft vilodag ifrån träningen idag och har sovit bort hela förmiddan. Mitt larm på mobilen ringde inte imorse då min mobil dog under natten. Men de va faktiskt skönt att få sova ut, det blev 10 h sömn inatt så jag ska inte klaga.. Passade på att åka upp till marieberg och leta lite grejer jag behövde. Kom hem med det jag behövde och är överglad hege.. Eftersom jag tränar och löper väldigt ofta så tar knäna och benen stryk och då behöver jag skor som är bra och som håller så jag fick med mig nya löparskor som jag vet jag kommer vara mycket nöjd över och ett par träningslurar. Har fått slänga hundra par pga dålig kvalité, men nu köpte jag ett par med bra kvalité och som kostar lite men som håller längre. Är iallfall nöjd över mina köp och nu ser jag bara fram emot att använda dem:) nu blir det fast and furious 5 på tv och sen läggdags för imorgon väntas jobb.

 
 
sex och samlevnad

sex och samlevnad

10 augusti 2014 21:44

kram på dig Maria! Du skriver verkligen en jättebra blogg. En polare till mig länkade den via facebook för ett tag sedan och nu följer jag din blogg varje dag efter jobbet. Kan lixom inte låta bli :-) Du uttrycker dig på ett väldigt unikt sätt.

Fortsätt skriva! Kram <3

/Lina

http://xn--frspel-wxa.se

Maarriiaa

12 augusti 2014 10:39

Tack så mycket, det glädjer mig att få höra att du gillar min blogg :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Maarriiaa - 18 januari 2015 21:14

Söndagar är den dagen i veckan då jag kör vilodag ifrån träningen för att vila kroppen för en ny träningsvecka, så att kroppen orkar. Har nu efter 3 h i köket fixat klart matlådor för veckan så slipper jag tänka på det sen. Att förbereda matlådor är ...

Av Maarriiaa - 17 januari 2015 11:09


Känner redan att kroppen börjar bli lättare och formen börjar titta fram. Känns skönt att de börjar gå framåt och utveckling sker. Är inne på min 6:e dag på dieten och jag tycker det funkar hur bra som helst. Med disciplin och vilja så går allt om ma...

Av Maarriiaa - 12 januari 2015 22:05

Helgen har varit fullspeckad och det har lett till att jag inte har hunnit uppdatera så mycket. Lillsyrran fyllde år och det har vi typ firat hela helgen. På fredagen blev det finbesök av nära och kära och taco-middag med hela familjen, då bröderna o...

Av Maarriiaa - 9 januari 2015 07:45

  Är du en av många som har nyårslöften? I början av ett nytt år längtar många efter nya tag och förändringar i sina liv. Då vill man oftast slänga iväg gamla vanor och påbörja nya. Ja minsann det vill många oftast göra såhär dags på det nya åre...

Av Maarriiaa - 6 januari 2015 15:01


                    Ibland får man faktiskt lyxa till sin mat lite extra så idag blev det Stekt lax med stekta grönsaker & Fitnessnudlar kryddade med curry till lunch.För godare smak på nudlarna så hade jag i en sked kvarg, cur...

Ovido - Quiz & Flashcards