Alla inlägg den 3 januari 2015

Av Maarriiaa - 3 januari 2015 20:32

Varit på gympass på morgonen och gjort en massa under dagen så fram mot kvällen orkar man inte göra så mycket, lite små seg. Så de blev att laga tacos och till efterrätt gjorde jag pannkakor då jag testa min nya smetfördelare som jag har skrivit mer om på mitt tidigare inlägg.



Efterrätt: Pannkakor


 

Av Maarriiaa - 3 januari 2015 20:19

Jag har idag testat min nya smetfördelare jag köpt. Brukar oftast vara skeptiskt när det kommer till sånna grejer men jag beställde hem den för att se om den verkligen är så bra som dem påstår. Jag kan säga att den var hur bra som helst,funkade utmärkt utan en massa kladd och kan starkt Rekommenderar den. Finns att köpa på hemsidan Karabish.se för endast 249:-

Om produkten; Baka cupcakes, muffins, pannkakor, våfflor m.m utan kladd! Med smetfördelaren Batter Dispenser slipper du allt klet och smet överallt.
Istället för att använda slickepottar, byttor och krångliga påsar så fyller du bara upp fördelaren och med ett enkelt tryck fördelas perfekta mängder smet i varje form - exakt där du vill att smeten ska hamna.

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards