Alla inlägg den 13 september 2014

Av Maarriiaa - 13 september 2014 07:27

Lördag morgon och det är dags för helgfrukost. Har sovit så skönt inatt att jag är så pigg. Måste bli av med energin och det ska jag göra när jag ska till gymmet senare. Idag blir det bara löpning och lite core övningar för att stärka mina muskler. Eftersom det inte blev någon träning så tar jag igen fredagsträningen idag. Ska bli kul att inviga dem nya träningsutrustningen på gymmet. Dem håller på att total renoverar hela stället. Men det är väl på tiden. Ingenting funkade de senaste månaderna så de dags för förändringar. Lite beslutsångest över var jag ska rösta på fortfarande. Jag brukar rösta på moderaterna men just nu är jag faktiskt lite skeptiskt när det gäller dem efter debatten jag såg på tv igår. Så jag får se vilka det blir man röstar på. Våra röster är viktiga och det gäller att göra våra röster blir hörda och att vi lägger dem på rätt parti.

Ovido - Quiz & Flashcards